KELIONĖ Į KAUNĄ

Lapkričio 26 d. kelionei į Kauną – 2022 Europos kultūros sostinę, turėjome daug planų: pakeliui surengti labdaros aukcioną (surinkta 400 Eur paremti koleges, auginančias vaikučius, kuriems reikalinga pagalba) apžiūrėti moderniąją miesto architektūrą, išgirsti ir  prisiminti apie tarpukario Lietuvos prezidentus, pamatyti   Vasario 16-osios aktą, aplankyti M. K. Čiurlionio dailės muziejų, pasistiprinti ir papramogauti Kauno valstybiniame muzikiniame teatre – pasidžiaugti I. Kalmano melodijomis operetėje SILVA. Planus įgyvendinome netgi su kaupu. Pasidžiaugėme mūsų laikinąja sostine - pažinome ją, bet dar labiau pažinome savo kolegas, bendrakeleivius, kurie nustebino mus: Edita ir Vaidila  – stilingiausios klaipėdietės, Sandra ir Elvyra -  smagiausios šokėjos, Alma ir Jolanta – sportiškiausios turistės, Alma ir Diana – įžvalgiausios keliautojos, Reda ir Aurelija  – pastabiausios žiūrovės (pamatyta išvirkščia suknelė), Jurgita ir Aldona – geriausios anekdotų pasakotojos, Asta ir Antanas  – stropiausi turistai, Jūratė ir Darius – punktualiausi keliautojai, Vida ir Gražina  – fotomenininkės, Valda ir Birutė  – skaniausių sumuštinių meistrės, Albertas  – taikliausiai įvaldęs kaunietišką kablį (iš trečio aukšto balkono pagauna minkštadaiktį ir  kabliu grąžina jį atgal per parterį), Virginija  – ištikimiausia jo gerbėja; Aivaras ir Inga – romantiškiausia, Rima ir Algirdas – nuotykių ieškotojų ( Prof. L. Mažylį surado), Lina ir Arnoldas  - meniškiausia, Birutė ir  Artūras – žingeidžiausia,   – pora.

Darniu  būriu viską suspėjome, todėl jau suskubome suplanuoti kitą sambūrį – Tarptautinei muitininkų dienai pažymėti  neformalų boulingo vakarą ir kelionę....

Nemokanti skaičiuoti Loreta

KELIONĖ Į LATVIJĄ „VIDURAMŽIŲ SPALVOS IR SKONIAI“

Rugpjūčio 7 d. Vakarų Lietuvos muitininkų asociacijos nariai, jų šeimos nariai, artimieji ir bičiuliai, Klaipėdos teritorinės muitinės darbuotojai vyko į kelionę Latvijoje. Leidosi į smagią teatralizuotą ekskursiją su šmaikščia gide – pilies vienuole-raktininke po Jaunpils pilį, kuri yra viena iš kelių išlikusių viduramžių pilių, išlaikiusių savo originalią išvaizdą. Pilis buvo pastatyta 1301 m. Livonijos ordino Magistrui Gottfried von Roga. Tuomet keliauninkų laukė tikra viduramžių puota – pietūs – autentiški viduramžių valgiai. Po sočių pietų aplankėme Kuldygą – žavų Kuržemės miestelį, dar vadinamą „Latvijos Venecija“. Viena iš svarbiausių Kuldygos miesto vertybių yra XIII amžiaus miesto išplanavimas ir XVII-XIX amžiaus senamiesčio užstatymas. Tai šiais laikais tikra retenybė, neretai vadinama „paskutiniuoju miestelių perlu Baltijos šalyse“. Galiausiai mūsų laukė naminio uogų vyno degustacija Kuldygos priemiestyje esančioje vyno darykloje, kur ragavome net 8 skirtingas vyno rūšis bei galėjome mėgautis labiausiai patikusiu vynu.

Ši kelionė baigėsi, o kelionės tęsiasi..... Š.m. lapkričio 26 d. planuojame vykti į Kauną, pasižiūrėti operetę „Silva“.